Petergeist
S4, E26: After Joe builds a new home theatre system, Peter tries to top it by building a multiplex in his backyard and discovers an Indian burial ground. However, when he takes an Indian chief's skull, the house becomes haunted and Stewie gets sucked into the television. Unfortunately for the Griffins, getting Stewie back from the poltergeist is just the beginning.