Phantom
S6, E22: Clark discovers the reason Lana married Lex then and sets out to kill Lionel. Lex tries to use DNA from the last phantom to power his super-soldiers. Lois goes to a dam to search for Lex's lab but is caught by a security guard and fatally injured. Chloe's power is discovered.