S1, E1: Special agent Cabe Gallo forms a new team of super geniuses, hiring former child prodigy Walter O'Brien to lead a team of his brilliant friends. They are assigned their first mission by the government to help land aeroplanes at LAX when the entire communication system shuts down due to a bug at the control tower.