Plot for Extinction
S2, E22: Shinra and Arthur continue their battle against Dr. Giovanni, who reveals some new information about Adolla Links; Licht discovers an imminent crisis threatening the Fire Soldiers in the Nether, as well as the Tokyo Empire at large.