Fire Force, Pt. 1
The Heart of a Fire Soldier
Shinra becomes rivals with new recruit Arthur Boyle, whom he must cooperate with to represent the squad in the upcoming Rookie Games.
As Shinra comes to Iris' rescue in a showdown with Hibana, Hibana and Iris' origins come to light.