Prom Night at Hater High
S4, E15: On the day of the prom, everyone in Tree Hill experiences the repercussions of Nathan's pre-prom party. Haley asks Nathan for a list of his past sexual conquests, Rachel is suspended after taking the blame for stealing a test with Brooke, Peyton tells Lucas that she wants to skip the prom entirely - but he refuses to take no for an answer, and Mouth and Brooke deal with their `Clean Teens' dates on prom night.