Prototype
S6, E21: Lex tries to turn a soldier that supposedly died in Afghanistan into a 'super-soldier'. A senator then threatens to tell the world about Lex's labs, prompting Lex to send the 'soldier' to kill the senator. Lois sees the attack and becomes the soldier's next victim.