Providence
S1, E1: After the death of Red Jacob, a new Laird of Clan Mackenzie must be chosen, and both of his sons -- Colum and Dougal -- vie for the title. At the gathering, Brian Fraser and Ellen MacKenzie meet and are struck by their strong connection.