Punching Water
S3, E2: Sammy and Nate feel threatened when Detective Daniel "Sal" Salinger (series regular MICHAEL McGRADY) calls in Lydia and Josie to help them solve a series of gang murders. John gets saddled with Officer Billy Dewey (series regular C. THOMAS HOWELL) in order to keep an eye on him after his stint in rehab. And Ben rides with Officer Chickie Brown (series regular ARIJA BAREIKIS), who quizzes him about his relationship with a woman obsessed with cops.