Quagmire's Mom
S13, E11: Lois takes Peter to open a current account, and they discover that his first name is actually Justin, which Peter adopts as the name of his younger bro-style alter-ego. Then, Peter/Justin throws a party, during which Quagmire unknowingly gets into some trouble with his mother.