Queer Studies & Advanced Waxing
S6, E4: Dean Pelton (Jim Rash) is asked to stretch the truth to be appointed the community college board’s first gay director. Chang’s (Ken Jeong) audition for a stage adaption of The Karate Kid produces surprising results.