Reckoning
S2, E12: Following Helen's murder, Raylan (Timothy Olyphant) looks to bring the killer to justice as he struggles to keep his dad, Arlo (Raymond Barry), from taking revenge. And when Mags Bennett (Margo Martindale) realizes that she's been double crossed, she targets Boyd (Walton Goggins) in an all out war for control of Harlan County.