Repeat Offender
S7, E2: As a major realignment takes place at the LAPD, Brenda's team investigate the murder of a young woman who was house-sitting in an affluent neighbourhood. In the light of the civil suit against Brenda and the department, Captain Raydor is forced to extend her audit and interview everyone in Major Crimes.