Respawn
S5, E23: With TGS done for the season, Liz relaxes in the Hamptons-until Tracy moves in next door, and Jack turns Kenneth into a surrogate for the absent Avery. Elsewhere, Jenna's spokesperson role of the Wool Council and their desire for complete normalcy creates friction with Paul over his desire for them to be able to freely be their odd selves, while the writing staff plays an endless game of Halo.