Revelations
S1, E10: In the dramatic season one finale, family bonds bring the Ewings together as a loved one faces a medical crisis. Christopher and Elena begin to learn that not everyone is who they appear to be, including the people closest to them. Long-buried secrets are revealed as the past rears its ugly head.