The Goldbergs Revenge o' the Nerds
S5, E4: Beverly reinvents herself by going to night school so she can eventually own her own business, but Murray convinces her to get a perm instead. Meanwhile, Erica struggles to balance academics with her social life in college, so she turns to Adam for help.