Road Trip
S4, E8: Jane tries to process the news about Owen; Jane and Grayson head to Stanford Law School as guest lecturers for Jane's old teacher; Parker asks Kim to take a case that Gina has brought to the firm; Kim and Teri discover a secret about Gina.