Jane has a difficult time controlling her emotions and is thrown in jail for contempt of court; Kim and Grayson sue a shrink.
Deb thinks she is dreaming when suddenly her mother is in the office. The joy gives way to disillusionment when she learns the reason for her arrival: she wants to get a divorce, and Jane will transfer legal representation in this matter.
Jane represents a football mum who is brought to trial for jumping bail; Grayson's client, an ageing actor, claims the paper erroneously ran his obituary.