Graveyard Carz Roaming the Restorations
S6, E3: Mark installs decals on professional wrestler Bill Goldberg's 1968 Plymouth GTX convertible; Allysa helps Will block and prep the Phantom Cuda for final paint and assists Dave with the Road Runner.