Row Row Row Your Boat on a Rocky Sea
S9, E1: When the E.D. is flooded with patients from a crash, the entire team is pulled in to help; Charles can't shake the feeling that he knows the new E.D. attending; Archer has second thoughts on the eve of his kidney transplant.