Ruthless
S2, E16: The city's gun buy-back program is robbed, and the team goes on the hunt to find those responsible. Meanwhile, Murtaugh walks on thin ice with Trish and Riggs finds an unlikely friend in Ruthie. Captain Avery is reunited with a college frenemy.