S3, E21: The Walkers keep up hope that Tommy will return home when Holly considers dropping the charges. Meanwhile, Sarah makes yet another major career change, Kitty questions whether or not her marriage will survive, and Kevin and Scotty consider a surprising proposal from Chad.