S8, E7: Barnaby and Scott delve into the murder of a visitor to Plummer's Relish factory, and discover that the dead man was employed by a rival company. Further investigation reveals a web of secrets and lies within the Plummer family, and a campaign to frighten the family matriarch - but why?