Save Chippy
S1, E4: Heidi finds an injured goldfinch named Chippy and wants to save it. She goes to Peter for help but he is hiding in his secret treehouse. Peter's grandmother tells Heidi she needs Artemisia, a mountain herb, to save the goldfinch. She goes to find it but gets stuck in a shaft. Can Peter save her and the goldfinch?