Saving Private Brian
S5, E4: Chris is approached to join the military, and when Brian goes to the recruiting headquarters to voice his opinion, Stewie signs himself and Brian up for the military. They pass boot camp and are shipped to Iraq, where they try to get discharged by doing anything they can.