Malevolent Spirits Secret Contract
S1, E4: The Tsukumogami in the Nagatsuki Clan's Wedding Furnishings -- Nagi, Kagami, Suzuri, Yu, Kushige, and Haori -- all support Hyoma. Hyoma apologizes once more for his rude behavior and is allowed to stay. While Botan and Hyoma shake hands and reconcile amid a friendly atmosphere, the Wedding Furnishings call out to them. They lead Hyoma into the living room and he is perplexed to find a sake barrel and a banner welcoming a husband. It seems Zohei and the Wedding Furnishings made a secret contract regarding Botan's marriage when negotiating Hyoma's stay.