Malevolent Spirits
Hyoma
Kunato Hyoma is forced to live with a house full of tsukumogami and Nagatsuki Botan.
In order to ascertain the meaning of "yorimashi," a word he heard Aogi mention, Hyoma tells Botan he wants to go on a date with her. This startles Botan and she runs off. Haori asks Hyoma, who wants to learn the secret in order to protect Botan, if she can follow them during their date. As they cross into the world beyond Kushige's barrier, Hyoma sees the eyes of numerous Tsukumogami directed at Botan. After experiencing her unusual daily life, Hyoma learns Botan's secret, along with the unwritten rule that "Botan Nagatsuki must never be used."