Malevolent Spirits Shoreline
S1, E2: Botan Nagatsuki, the head of the Nagatsuki Clan, returns home to find the Wedding Furnishings in the midst of a battle. Botan scolds the Wedding Furnishings for clashing with Hyoma, but when Hyoma sees how close Botan is with the Tsukumogami, he mistakenly believes she is under their influence. Hyoma feels concern for Botan and insists she snap out of it, but Botan grew up under the protection of the Wedding Furnishings and considers them family, so she is naturally offended. Hyoma must compromise with the Wedding Furnishings so he can fulfill the stipulated length of stay and he is in danger of losing his status as a Saenome on the first day.