Secret Santa
S6, E13: Andy's Twelve Days of Christmas-themed Secret Santa gifts to Erin do more harm than good, and Dwight and Jim hope to infuse the staff with holiday spirit, but Jim's decision to let Phyllis play Santa at the Dunder Mifflin Christmas party ires Michael. Elsewhere, a new warehouse worker catches Oscar's eye.