S1, E5: Siobhan struggles with her secret whilst Katie desperately tries to contact Sam, only for him to turn up in the middle of the night asking searching questions. Meanwhile, Trudi attempts to persuade Richard she doesn't want to break up, and contemplates giving Sally a share of her windfall.