S10, E15: Carter misses his pregnant girlfriend, who has returned to Africa. A family of four are rushed to the emergency room after getting carbon monoxide poisoning from their faulty furnace. As a consequence, the claustrophobic Neela must accompany a newborn baby into an extremely uncomfortable hyperbaric chamber. Meanwhile, Lewis is upbeat about her future with Chuck, while Sam has reason to ponder her relationship with Kovac.