S13, E14: Luka tries to extricate Pratt from a legal mess while Abby, confronted by a vengeful Ames, tries to reach him. Later, Luka finds himself in a tense confrontation with Ames, and Abby must act to protect her family. Elsewhere, Neela and Gates rush to get Meg to the hospital, and Sam's new home is under threat from fire, but will everyone escape unscathed?