S3, E7: Rachel and Adam's preparations for the wedding encounter problems - they have wildly differing ideas of how it should be. Adam buys Rachel an engagement ring that she hates and then loses. Pete is happily dating Emma and asks Jenny for a divorce. Jenny is chucked by Robert. David ends it with Jessica. Karen runs after and knocks out a man attempting to steal her car and is arrested. She and David have a row about the state of their marriage.