Cold Feet
Jenny is trying to get pregnant, her husband Pete is trying to get drunk and his best mate Adam is trying to break the record for one-night stands. David is climbing the career ladder but his wife Karen is climbing the walls, desperate for a nanny. Rachel has just been ditched by her boyfriend but soon finds hope of another love when she collides with Adam at the supermarket.
David is having sexual problems and asks Adam for help. Adam tries to spice up his own and Rachel's sex life. Jenny is till not ready to have sex after having the baby. David sees a prostitute who tells him how to sort out his problems. Adam and Rachel have sex in a shop window, and are arrested after a car crashes into the window.