Five Bedrooms
Twenty Guests
Ben, Ainsley, Harry and Liz begin their housewarming celebrations, and Heather tries to fight her desire to return home.
Liz drowns her sorrows alone. Harry crushes on his policeman neighbour, Pete. Ben and Heather test the strength of their chemistry.
Liz's suspicions of Heather and Ben come to a head. Harry goes on another date with Pete. The housemates deal with an unforeseen medical emergency.
Ready to kick off at her birthday festivities, Heather discovers her receptionist is dating Colin. Liz drags Heather to Ainslie's birthday shindig.