Serving the King Part 1
S2, E14: Resulting from the showdown in the murder room, Brenda finds herself taking some involuntary time off. When she is asked to help a friend solve a murder that is linked to a terrorist group, Brenda works to find the killer and still keep it under wraps. Meanwhile, Commander Taylor jumps at the chance to break apart the PHD while Brenda is away.