Shall We Play a Game?
S2, E4: As Beverly (Wendi McLendon-Covey) tries to be the cool mom to Erica (Hayley Orrantia) and her friends, Adam’s (Sean Giambrone) computer skills are tested when he wants to join Barry’s (Troy Gentile) posse.