Shattered
S4, E21: Jack and the team work on the case of a young ice dancer, Kelly McMurphy, who has disappeared. They learn that Kelly's brother, Jason, a hockey player, recently died in a car accident. The siblings' father had pushed Jason very hard to succeed.