She Was Killed by Space Junk
S1, E3: Following a late-night visit from the senator who authored Masked Policing Legislation in Oklahoma, FBI agent Laurie Blake heads to Tulsa to take over the recent murder investigation; The Lord of the Manor receives a harshly worded letter.