Silent Kill
S1, E5: Hal comes up with a dangerous new plan to rescue the captured teenagers from the aliens, but it might require putting someone at risk. Meanwhile, a sudden tragedy causes Anne to make an enormous discovery that proves instrumental to Hal's risky plan.