Speed Riding
S1, E1: Antoine Montant, Francois Bon, and Hervé Cerutti aspire to integrate climbing, flying, and skiing in the sport of Speed Riding. The athletes challenge the mountains of the French Alps near Chamonix. Antoine, named the fastest speed rider, encounters an avalanche. The three athletes attempt to conquer one of the most famous and dangerous walls in the Alps. Antoine then takes on a riskier line and tempts his fate.