Steve Fisher
S1, E11: South African Steve Fisher, world's best all-round kayaker and his right-hand man, Ben Brown, travel to Sogndal, Norway, then to Thailand where they add a new member to the team, Eric Southwick. They soon find that the waters of Thailand prove more treacherous than they could have anticipated.