Stop Hitting Yourself
S4, E8: Grundy and Nygma become main attractions at Cherry's Place in the Narrows and Penguin seeks revenge when he hears Nygma is mocking him on stage. Meanwhile, Gordon is offered the position of captain, putting him at odds with Bullock.