Strokes of Genius
S17, E3: Comedic superstars Ali Wong and Randall Park swing by the Top Chef kitchen for a Quickfire Challenge tasking the chefs to make the wackiest fried rice they can. Then, the chefs head to the famed Getty Museum to seek inspiration from the art.