Super-Batman of Planet X!
S2, E9: In his Matches Malone persona, Batman tackles Kanjar Ro before a wormhole sends the Caped Crusader to Gothtropolis on the distant planet of Zur-En-Arrh. There he meets his doppelgänger who also has superpowers, and together they take on Rohtul.