Swamp Things
S3, E3: The team puts notorious phenomenon-experiencer Chris Bledsoe to the test, from the swamps of the Florida Everglades to the controlled labs of Virginia's Monroe Institute to answer the question of how Bledsoe's unique brain is able to communicate.