Tash On Tours
S8, E4: With Charlotte back in the house, all eyes are on Gaz and Marnie and whether they’ll decide to continue sleeping together. Charlotte is in tears after Gaz and Aaron blame her for creating a boy-girl divide, and the crew take Tash-On Tours to Manchester to share the Geordie approach to singles nights, getting mortal and necking on!