Hollywood Medium with Tyler Henry Terrell Owens, Fairuza Balk, Olivia Culpo, Carnie Wilson
S1, E7: Tyler sees a mysterious woman in Terrell Owen's love life. Fairuza Balk makes a shocking connection to her recently departed brother.