The Blind Beggar Part 1
S1, E5: While burrowing in the crypt of a Catholic Church, workmen uncover the skeletal remains of a young man entombed in concrete. The squad set about to discover the identity of the corpse, which was curiously buried with the accoutrements of certain Catholic rituals, and a strange message in Braille.