The Bod in the Pod
S8, E7: The Jeffersonian team investigates the death of a crime scene cleanup expert whose remains are found mysteriously sealed in an impenetrable pod that washed up on the beach. Meanwhile, Angela and Hodgins learn that Cam is involved in a secret romance.